Téma: 

společnost

Beiersdorf

Beiersdorf logo

Německý výrobce kosmetiky od ledna používá nové, jednodušší logo. Barvu si půjčil od své nejdůležitější značky Nivea. Logo, které Beiersdorf změnil k novému roku, má být jednodušší a čistší. Předchozí logo používala společnost Beiersdorf 35 let. Zdůraznit má zaměření výrobce kosmetiky na péči o pokožku, čemuž odpovídá i nový odstín modré, který si vypůjčil od své stěžejní značky Nivea. Mění se také font. Největším rozdílem ale je, že z loga mizí zkratka BDF, stejně jako čtyři tečky, které symbolizovaly jednotlivé divize společnosti – Cosmed, Medical, Pharma a Tesa. Dnes je společnost Beiersdorf rozdělena pouze do dvou částí: Consumer a Tesa. Nové logo je mostem spojujícím tradici společnosti a její směřování do budoucnosti.

Zde můžete vidět, jak vypadá logo společnosti Beiersdorf.

Zdroj: Beiersdorf
Zveřejněno dne: 14.12.2016

Značka Ceriotti

Historie firmy

Ceriotti je globální výrobce zařízení kadeřnických a kosmetických salónů. Společnost je proslulá zejména výrobou sušicích helem. Produkty Ceriotti se vyznačují vynikající kvalitou, spolehlivostí a využitím nejmodernějších technologií za přijatelnou cenu. Při výrobě všech elektrických zařízení společnosti je kladen vysoký nárok na bezpečnost.

Ceriotti vyrábí také nábytek pro kadeřnictví, židle, zrcadla pro trolejbusy a automobily. V současné době existují tři řady: EXPRESS, GLAMOUR a PRESTIGE. Firma vytvořila moderní italský design a používá kvalitní barevný plastový materiál, který má vysokou odolnost a vytváří jedinečný komfort a pohodlí při práci. Široká škála produktů uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky. Každý rok jsou prezentovány nové modely a následně zavedeny na trh. Produkty společnost Ceriotti vytváří vynikající styl interiéru, ergonomii a pohodlí jak pro kadeřníka, tak i pro zákazníka.

Zdroj: Značka Ceriotti
Zveřejněno dne: 2.8.2016

Beiersdorf

Historie značky Beiersdorf

Beiersdorf, spol. s r.o., je jednou z více než 150 mezinárodních poboček kosmetické společnosti Beiersdorf AG se sídlem v německém Hamburku. Přes 130 let se věnuje tato společnost naplňování individuálních potřeb zákazníků a je považována za zakladatele moderní péče o pokožku. Mezinárodní úspěch společnosti vychází z odborných znalostí z výzkumu a vývoje a je založen na inovativních výrobcích a silných značkách. NIVEA, jedna ze značek společnosti Beiersdorf, je světovou jedničkou mezi značkami kosmetické péče. Další jména, která patří do jejího úspěšného mezinárodního značkového portfolia, jsou Eucerin, La Prairie, Labello, 8 x 4 a Hansaplast. Dceřiná společnost Tesa SE je jedním z předních výrobců samolepicích výrobků a systémových řešení pro průmysl, řemeslnou výrobu a spotřebitele na světě.

Klíčovým trhem společnosti Beiersdorf je Evropa. Současně společnost buduje zastoupení na rozvíjejících se trzích po celém světě, a to zejména v Brazílii, Číně a Rusku. Díky vybudování regionálních rozvojových center, jako jsou ta, která byla nedávno otevřena ve Wuhanu (Čína) a v Mexiku, může Beiersdorf získat důkladnější porozumění potřebám zákazníků na těchto významných trzích budoucnosti. Na mezinárodních stránkách beiersdorf.com je k dispozici řada služeb, ovšem jejich obsah je pouze v anglickém jazyce.

Zdroj: Beiersdorf
Zveřejněno dne: 14.12.2016

Jeggins

Jeggins Calzedonia

Společnost Calzedonia prodává ponožky, legíny, punčochy a punčochové zboží a plavky pro ženy, muže a děti již od roku 1986. Kombinuje originální linie, barvy a vzory za konkurenceschopné ceny. Každou sezónu tyto výrobky vyčnívají z davu díky obrovskému výběru, jemnému smyslu pro detail a bezkonkurenčnímu poměru kvality a ceny. Tyto vlastnosti umožnily společnosti uspokojit potřeby těch nejnáročnějších zákazníků. V současné době existuje více než 1 850 prodejen rozmístěných ve více než 30 zemích světa.

Zde můžete vidět jeggins Calzedonia.

Zde můžete vidět ceny výrobků.

Zdroj: Jeggins
Zveřejněno dne: 31.10.2016

Co je to Alpecin

Účinky Alpecinu na vlasy

První Alpecin Dr. Augusta Wolffa představoval v roce 1930 revoluci ve vlasové péči. Poprvé bylo možné vlasy pěstit, a zároveň dělat něco proti lupům a vypadávání vlasů (jméno značky Alpecin je odvozeno od „alopecie“, což je latinský název pro „vypadávání vlasů“). Již tenkrát společnost velmi úzce spolupracovala s předními vědci. Kofein v přípravcích Alpecin proniká ke kořínkům vlasů, i když šampon smyjete. V poměrně krátkém čase (120 sekund) se účinná látka dostane podél vlasu přímo k vlasovému folikulu. Pokud necháte šampon působit déle, dostane se kofein i do pokožky hlavy. Zinek a niacin jsou důležité jako faktory pro růst vlasů a pro zdravé vlasové kořínky: tyto účinné látky obsahují produkty Alpecin.

Zdroj: Co je to Alpecin
Zveřejněno dne: 30.4.2015

Lopuchová voda

Vlasová voda Luna

Lopuchová voda od Luny má obsah 120 ml a je určena pro slabé vlasy s tendencí vypadávat. Rovněž má pozitivní vliv na pokožku hlavy a zabraňuje tvorbě lupů. Po 3minutovém vmasírování do pokožky hlavy zanechává příjemný pocit s lehkým nádechem přírodní vůně.

Nevýhodou tohoto produktu je, že jakmile se balení otevře, nedá se zavřít, a tudíž ani přepravovat. U tohoto výrobku se totiž odstřihuje špička protáhlého uzávěru. Výhodou tohoto balení ale je, že se lopuchová voda díky protáhlé špičce dobře aplikuje přímo na kořínky vlasů. Vlasová voda Luna se nanáší na vlhkou nebo suchou pokožku. Masáž se provádí po dobu cca 3 minut. Zde můžete koupit vlasovou vodu Luna od značky Alpa.

Značka ALPA, a především Francovka této značky, je již více než 100 let zcela přirozenou součástí našeho života. Historie společnosti ALPA je historií stabilní a prosperující společnosti. Obliba značky ALPA přetrvala dlouhá desetiletí. Po předválečné etapě výroby v Brně se závod v roce 1948 přestěhoval do Velkého Meziříčí. V roce 1994 proběhla privatizace a společnost ALPA je dnes moderním a perspektivním podnikem. Vlastnictví tradiční české značky a přes 100 let trvající spokojenost zákazníků je nejcennějším klenotem, který zdobí značku ALPA.

Zdroj: Lopuchová voda
Zveřejněno dne: 19.7.2016

Matující vyrovnávací krém s měsíčkem

Značka lovebio.cz

Firma s názvem Lovebio s.r.o., sídlící v Jablonci nad Nisou, byla založena v roce 2012. Společnost je aktivní i v současnosti. V jejím vedení se dosud vystřídali 2 lidé. Společnost podniká v oboru „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“. Zprostředkovává internetový obchod certifikované přírodní a bio kosmetiky nejvyšší kvality, prodává bio kokosový olej různých značek a další ekologické produkty. Ke každému nákupu nabízí zdarma vzorky výrobků.

Můžete zde nakoupit značky: lavera, Alva, Natura Siberica, Primavera, Purity Vision, Royal Green, Urtekram, Tropicial

Lavera: Latinské slovo lavera znamená „pravdivost, opravdovost“. Historie této značky je stará asi čtyřicet pět let a je spjata s Thomasem Haasem, zakladatelem přírodní kosmetiky. Firma Laverana GmbH byla založena v roce 1987 jako rodinný podnik na malém statku poblíž Hannoveru s cílem vyrábět opravdovou přírodní kosmetiku. Dnes má přes sto zaměstnanců a patří mezi čtyři nejvýznamnější výrobce přírodní kosmetiky na světě. Zakladatel firmy Thomas Haase, který sám vyvíjí všechny receptury, trpí od dětství neurodermitidou, a proto jsou všechny kosmetické výrobky značky „lavera“ tradičně zaměřeny na citlivou pleť. Firma nyní nabízí kompletní sortiment přírodní kosmetiky v bio kvalitě zahrnující péči o obličej, tělo, vlasy, zuby, ochranu proti slunci, ale i špičkovou dekorativní kosmetiku pro citlivou pleť.

Alva: Přírodní kosmetika Alva ponechává suroviny v původním stavu, a tím jde daleko za hranice pouhé péče o pokožku. Harmonická kombinace jednotlivých ingrediencí vede k dermatologicky vysoce účinnému vyváženému efektu. Suroviny obsažené v přípravcích Alva jsou pokožkou skvěle přijímány, čímž blahodárně působí. Alva nabízí unikátní hydratační systém s dvojím efektem, který naleznete i v řadě kosmetiky pro muže: For Him. Velmi oblíbené jsou přírodní deo krystaly, které dokážou ochránit i při silném pocení.

Natura Siberica: Je přírodní kosmetika z divoce rostoucích bylin Sibiře a Dálného východu, tedy z míst, kde jsou zachována chráněná území s unikátní jedinečnou flórou. Rostliny tam rostou přirozeně, volně a v hojném množství. Vzhledem k drsným klimatickým podmínkám jsou zvyklé neustále bojovat o své zachování, a proto mají volně rostoucí byliny Sibiře obrovský potenciál. Aby tato živá energie působila ve prospěch krásy a zdraví, používá Natura Siberica jen minimum umělých přísad, využívá nejmodernější technologie a přísně kontroluje všechny etapy výroby produktů. Díky takovému přirozenému a vysoce zodpovědnému přístupu obsažené ingredience maximálně odhalují svůj potenciál.

Primavera: Primavera – bohyně jara, symbolizuje již 25 let německou značku vysoce kvalitní přírodní kosmetiky Primavera. V italském překladu znamená primavera „jaro“, tedy ztělesnění svěží rozkvétající zeleně, krásy barev a kouzelné vůně květin. Primavera je jednou z prvních společností certifikovaných známkou Demeter, jež je zárukou bio kvality a nejvyššího standardu v extrahování éterických olejů.

Purity Vision: Značka Purity Vision v sobě spojuje nejmodernější vědecké poznatky s tradičními postupy. Podporuje sociální projekty v rozvojových zemích a po celém světě sleduje trendy ve výživě a péči o lidské zdraví. Výrobky jsou, pokud možno, certifikovány v bio kvalitě a dají se využít mnoha způsoby. Respektují ekologické hledisko nejen při samotné výrobě, ale i při přepravě a prodeji.

Royal Green: Royal Green je výrobcem BIO kokosového oleje Royal Green, což je doposud jediný kokosový olej bez vůně na trhu.

Urtekram: Urtekram je přední dánský výrobce a největší prodejce bio potravin a přírodní bio kosmetiky ve Skandinávii. Přírodní kosmetika značky Urtekram je držitelem certifikátu bio produktů Ecocert. Společnost Urtekram byla založena roku 1972 a dnes sídlí v Mariageru v severním Jutsku, v jedné z nejkrásnějších částí Dánska. Produkty jsou vyráběny při použití ekologicky nezávadných výrobních metod. Veškerá energie na výrobu pochází z větrných turbín na pobřeží.

Tropicai: Německá firma Tropicai se již mnoho let zabývá výrobou a zpracováváním panenského kokosového oleje z ekologického zemědělství na Filipínách a Šalamounových ostrovech. Zakladatelka firmy, paní Christine Grotendiek, vykupuje kokosový olej hlavně od malých farem sdružených do projektů Ecocert Fairtrade. Panenský kokosový olej je v zemích Jižního Pacifiku po staletí používán pro tradiční kuchyni i péči o pokožku a vlasy. Kokosový olej chrání pokožku i vlasy před ztrátou vlhkosti i při dlouhém pobytu na slunci, regeneruje a zároveň má antioxidační účinky. Mastné kyseliny obsažené v tomto oleji přirozeně ničí bakterie, viry a kvasinky. Nerafinovaný kokosový olej je přirozeně bohatý na nasycené mastné kyseliny a další zdraví prospěšné látky, často bývá dokonce nazýván „nejzdravějším olejem na Zemi“, protože neobsahuje cholesterol. Panenský kokosový olej Tropicai se za studena lisuje z čerstvě sklizených ořechů. Jeho složení je díky tomu naprosto jedinečné, obsahuje okolo 50 % kyseliny laurové a velký podíl kyseliny kaprylové.

Zdroj: Matující vyrovnávací krém s měsíčkem
Zveřejněno dne: 20.7.2016

Beiersdorf

Výrobky značky Beiersdorf

Labello

Labello balzám na rty Original je tím nejlepším v péči o rty. Pečující složení s bambuckým máslem a panthenolem se postará o intenzivní péči a ochranu. A to až po dobu 12 hodin! Chraňte své rty před vysušováním za každého počasí a dejte navždy sbohem prasklinkám, suché a hrubé kůži.

Složení pro intenzivní péči a ochranu

  • Bambucké máslo a panthenol chrání před vysušováním.
  • Rty jsou jemné, hebké a bez prasklinek.
  • Intenzivní hydratace až po dobu 12 hodin.
  • Dermatologicky testováno a schváleno.

Použití:

  • Balzám na rty nanášejte kdykoli, kdy je potřeba. Používejte ho několikrát denně, na noc použijte silnější vrstvu.
  • Nejen pleť obličeje, ale i rty potřebují péči. Každý večer je proto důkladně odličte od rtěnky, nebo lesku.
  • Pokožka rtů je velmi citlivá. Proto na horách, ale i v létě na pláži používejte Labello Balzám na rty Sun Protection.
  • Rty potřebují hydrataci. A to nejen v podobě hydratačního balzámu. Nezapomínejte během dne i dostatečně pít.

Zde můžete vidět, jak vypadá výrobek Labello balzám na rty Original.

Hansaplast

Před více než 90 lety byla na trh uvedena první inovativní náplast a značka Hansaplast společnosti Beiersdorf se stala předním odborníkem na péči o drobné rány. Sortiment Hansaplast nabízí účinné výrobky na odřená kolena, poraněná chodidla a mnoho dalších povrchových zranění. Prakticky výrobky značky Hansaplast zajistí hojivou péči od hlavy až k patě. Hansaplast je evropská jednička mezi značkami náplastí.

Společnost Beiersdorf jako první vstoupila na trh s náplastí s gázovým polštářkem značky Hansplast, díky němuž ji bylo možné použít na zakrytí otevřených ran. A tak došlo ke zrodu značky, která je i dnes neméně uznávána za svůj inovativní přistup. Hansplast nabízí voděodolné, elastické a extra odolné náplasti, náplasti pro citlivou pokožku, hřejivé náplasti, náplasti na chodidla a výrobky pro péči o nohy. Výrobci značky reagují i na vzhled a atraktivnost obalu, a tak na obalech výrobků můžete nalézt například motivy STAR WARS.

Zde můžete vidět, jak vypadají výrobky značky Hansaplast.

Eucerin

Revoluční masťový základ Eucerin byl objeven před více než 100 lety a stal se základem úspěchu společnosti Beiersdorf. Dnes je Eucerin celosvětově silnou značkou medicínské péče o pleť, která nabízí široké portfolio vysoce účinných dermokosmetických výrobků. Přípravky Eucerin splňují nejvyšší dermatologické standardy a vyhovují různým potřebám pokožky. Věří jim a doporučují je dermatologové a lékárníci po celém světě. Profesionální poradenství je důležitým aspektem filozofie značky Eucerin. Dnes Eucerin nabízí individuální řešení pro všechny kožní problémy od suché pokožky po sluneční alergie a anti-age péči.

Výrobky

Zdravá pokožka s pH5: Eucerin pH5 mast byla na trh uvedena v roce 1950. Byl to první výrobek, který se zaměřoval na význam udržení přirozeného ochranného kyselého pláště pokožky pro zachování jejího zdraví. Řada Eucerin pH5 dnes nabízí komplexní sortiment výrobků pro ochranu a regeneraci citlivé pokožky.

Anti-age péče: V roce 2006 představili odborníci značky Eucerin průlomovou anti-age inovaci Eucerin Hyaluron-Filler. Její účinnost byla prokázána v dlouhodobých klinických studiích. Dnes jsou výrobky Hyaluron-Filler jedněmi z nejprodávanějších anti-age výrobků na lékárenském trhu.

Sluneční ochrana: Na základě nejnovějšího dermatologického výzkumu vyvíjí Eucerin inovativní a vysoce účinné technologie sluneční ochrany pro optimální ochranu pokožky se sklonem ke slunečním alergiím, akné nebo ekzémům a citlivé dětské pokožky.

Zde můžete vidět výrobky značky Eucerin.

Nivea

Lidé důvěřují značce Nivea více než jakékoliv jiné kosmetické značce. Je synonymem blízkosti, důvěryhodnosti a účinných výrobků kosmetické péče pro všechny typy pokožky. V roce 2013 byla Nivea spotřebiteli ve 12 evropských zemích opět zvolena nejdůvěryhodnější kosmetickou značkou. Tato značka je na trhu více než 100 let a je jednou z předních kosmetických značek na světě. Prodává se zhruba ve 200 zemích po celém světě.

Zajímavosti

Nivea je vedoucí značka na světovém kosmetickém trhu. Obsahuje inovativní výrobky péče o pokožku pro celou rodinu. Její výrobky proti vráskám jako první obsahovaly Q10. Přibližně 30 procent všech žen na celém světě používá výrobky Nivea. Nivea Creme byl světově prvním stabilním krémem na bázi oleje a vody. Když Beiersdorf v roce 1963 představil své průkopnické Nivea tělové mléko, první „tekutý krém“, otevřel tím zcela nový rozměr péče o pokožku. Dnes nabízí komplexní řadu výrobků Nivea Péče o tělo – od zpevňujících tělových mlék a zpevňujících olejů po inovativní hydratační tělová mléka do sprchy.

Výrobky

Pleť: Nivea nabízí širokou řadu produktů pečujících o pleť, a to od čištění a hydratace po anti-age výrobky. V roce 1998 vyvinul Beiersdorf řadu Nivea Péče o pleť Q10, a udal tak nový standard v péči o pleť proti vráskám.

Sluneční ochrana: Nivea Ultra olej byl první výrobek této firmy určený na opalování, na trh byl uveden v roce 1936. Dnes jsou přípravky na opalování důležitější než kdykoli dříve a řada Nivea SUN se během posledních let rozšířila o výrobky pro citlivou pokožku a pokožku, která se snadno opálí.

Kosmetika pro muže: Řada Nivea MEN nabízí výrobky od pěny na holení pro citlivou pleť po uvolňující sprchové gely a tělové mléko. Obsahuje vše, co aktivní muž potřebuje pro svěží pocit i vzhled.

Deodoranty a antiperspiranty: Nivea představila své první účinné deodoranty v roce 1991. Dnes nabízí něco pro každého ve své rozsáhlé řadě tuhých, kuličkových deodorantů, sprejů přes výrobky, které nezanechávají stopy, po inovativní řadu Nivea Stress Protect.

Koupel a sprcha: Je důležité používat takové výrobky pro mytí těla, které jsou svým složením určeny speciálně pro různé typy a potřeby pokožky. Proto Nivea nabízí komplexní sortiment produktů od výživných sprchových a koupelových výrobků po šetrné přípravky pro intimní hygienu.

Zde můžete vidět výrobky značky Nivea.

Zdroj: Beiersdorf
Zveřejněno dne: 14.12.2016


Sitemap | RSS