Téma: 

dha

OmegaMarine Forte

Složení

250 mg EPA/DHA denně, 250 mg DHA denně a 100 % DDD vitamínu D denně.

Zdroj: OmegaMarine Forte
Zveřejněno dne: 17.3.2016

OmegaMarine Forte

Účinky a přednosti

Pozitivní vliv konzumace omega-3 mastných kyselin pocházejících z mořských tučných ryb na zdraví srdce je zcela jasně prokazatelná. Při užívání pouze dvou malých kapslí OmegaMarine Forte denně si zajistíte dostatečné množství DHA a EPA pro podporu normální funkce vašeho srdce.

Lidský mozek je tvořen převážně tukem. Tím nejdůležitějším stavebním kamenem v mozku, který hraje klíčovou roli pro udržení jeho zdraví, jsou právě omega-3 kyseliny, především DHA. DHA je esenciální omega-3 mastná kyselina, která je potřebná pro optimální funkci mozku.

Dobrý zrak a zdravé oči jsou důležité po celý život a je vědecky potvrzeno, že omega-3 mastná kyselina DHA přispívá k dobrému zraku a zdraví očí.

Omega-3 mastné kyseliny mají celkově příznivý vliv na lidské zdraví, především na srdce, mozek a oči. Dostatečný příjem této nezbytně důležité látky si zajistíte pravidelnou konzumací ryb alespoň třikrát týdně. Pokud však nejíte mořské tučné ryby tak často, doporučuje se doplňovat hladinu omega-3 kyselin konzumací vhodných doplňků stravy.

Omega-3 mastné kyseliny DHA a EPA patří mezi nenasycené mastné kyseliny, které jsou pro vaše zdraví stejně důležité jako vitamíny a musí se do stravy přidávat, protože si je tělo neumí samo vyrobit.

Produkt OmegaMarine Forte obsahuju navíc vitamín D. Přirozeným zdrojem tohoto vitamínu je slunce, v našich zeměpisných podmínkách však nemáme – zejména v zimě – tolik slunečního svitu, kolik bychom potřebovali, proto i evropské zdravotnické úřady (EFSA) vydaly doporučení dodávat pravidelně do stravy vitamín D. Většina vitamínů se v našem těle vstřebává navázáním na tuky, takže díky ideální kombinaci rybího oleje a vitamínu D je tato absorpce maximálně efektivní.

Vitamin D je důležitý pro zdravé kosti a zuby, posiluje imunitní systém, je nezbytný pro normální svalovou funkci, přispívá k normálnímu vstřebávání vápníku a fosforu, hraje důležitou roli v procesu dělení buněk.

Zdroj: OmegaMarine Forte
Zveřejněno dne: 17.3.2016

Dieta na zdravé oči

Potraviny pro zdravé oči

Ryby z chladných moří – ze studené mořské vody pocházejí sardinky, treska, makrela nebo tuňák. Tyto ryby jsou bohatým zdrojem mastné kyseliny označované zkratkou DHA, která podporuje správnou stavbu buněčných membrán. Její konzumace se doporučuje zvláště při suchých očích, věkem podmíněné makulární degeneraci nebo pro zachování dobrého zraku.

Ovoce a zelenina – mají vysoký obsah vitaminů A, C a E. Například mrkev má vysoký obsah karotenů, ze kterých v našem těle vzniká vitamin A. Dostatek tohoto vitaminu nás chrání před šeroslepostí. Mrkev vám může pomoci zlepšit noční vidění, ale nedokáže již zlepšit poškozený zrak.

Špenát, kapusta a další listová zelenina – tyto rostliny obsahují kromě prospěšné látky lutein a zeaxantin. Ty chrání sítnici oka před poškozením způsobovaným například ultrafialovým zářením.

Vejce – také vaječný žloutek je bohatý na lutein. Vejce dále obsahují lecitin, cystein a další aminokyseliny a také sloučeniny s obsahem síry. Ty pomáhají chránit oči před vznikem šedého zákalu.

Česnek, cibule a kapary – tyto rostliny jsou bohaté na síru, která je mimo jiné nutná pro tvorbu glutationu, důležitého antioxidantu prospěšného nejen očím, ale celému tělu.

Sója – oblíbená potravina vegetariánů obsahuje mastné kyseliny, fytoestrogeny, vitamin E a přirozené protizánětlivé látky.

Borůvky a hroznové víno – tohle ovoce obsahuje anthokyaniny, které také zlepšují vidění za šera a v noci.

Víno – blahodárný nápoj se často zmiňuje pro své příznivé účinky na srdce a oběhový systém. Kromě toho pomáhá také chránit náš zrak, pravděpodobně rovněž díky lepší cirkulaci krve v očních tkáních. Důležité je ale poznamenat, že umírněnost je v tomto případě obzvláště na místě.

Ořechy a semena – tyto zárodky budoucích rostlin obsahují to nejlepší v koncentrované formě. Některé z nich, například lněná semínka, obsahují prospěšné omega-3 mastné kyseliny.

Olivový olej – nejen svým očím, ale celému tělu prospějeme, pokud občas máslo a další tuky nahradíme kvalitním olivovým olejem.

Zdroj: Dieta na zdravé oči
Zveřejněno dne: 16.1.2016

PŘISPĚJTE NA PROVOZ TOHOTO WEBU


Jakákoliv částka od Vás nám do budoucna pomůže připravit nový a zajímavý obsah.
Uděláte nám velkou radost, když nám pošlete příspěvek na nový obsah.

Číslo účtu je 2901151489/2010

Variabilní symbol: 223317

Za každý příspěvek Vám z celého srdce děkuje tým webu Styl.ČeskýPřehled.cz.


SiteMAP